Starlamps3
Indkøbskurv
0 stk 0,00 DKK
Dansk English Norsk
Vi modtager Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron og JCB
FAQ

Her har vi samlet de oftest stillede spøgsmål til vores produkter og levering:

- Har I varerne på lager?
Ja, som udgangspunkt er alt, hvad vi har i web-shoppen på lager.

Ved hver enkelt produkt er der angivet om varen er på lager:
Grøn knappe - på lager.
Gul knappe - få på lager.
Rød knappe - ikke på lager.

Dog tager vi forbehold mod fejl i vores lagersystem, f.eks. ved forkert indtastning. Dog er de fleste varer skaffe-varer, så vi kan have dem hurtig på lager igen. Er du i tvivl er du velkommen til at kontakte vores Kunde-service pr mail eller tlf.
Ved større ordre-mængde kan du altid sende en forespørgelse/ringe til vores Kundeservice og aftale nærmere omkring leveringstidspunkt.

Hvordan indløser jeg mit gavekort, rabatkode o.l.?

Hvis du er så heldig, at have modtaget gavekort, rabatkode o. l taster du denne kode ind under bestilling i feltet hvor der står " indtast indløsningskoden", og gavkoretet, rabat o.l. indløses/fratrækkes automatisk.
Gavekort beløbet skal bruges på en gang.

- Hvornår bliver min vare leveret?
Alle varer der bestilles inden kl.15.00 og er lagervarer, sendes samme dag du har modtaget din ordrebekræftelse, dvs typisk dag-til-dag levering. 
Der vil altid fremgå af vores forsiden, såfremt vi ikke kan sende samme dag pga opdatering, kursus, ferie e.l.

- Kan jeg få min vare leveret til en anden adresse?
Ja, vi leverer din vare på den adresse du ønsker! Og det kan f.eks være en rigtig god ide, at få din bestilling leveret på f.eks din arbejdsplads, så sparer du turen på Posthuset.
Skal du have sendt en gave? Ja så har du også muligheden for at vælge anden leveringsadresse.
Under bestilling vil du få muligheden for at indtaste anden leveringsadresse.

- Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du fortryder dit køb har du 14 dages returret, regnet fra den dag du modtager varen. Varen skal returneres ubrugt og i samme stand og mængde som ved leveringen. Varen skal desuden returneres i original emballage og derudover pakkes forsvarligt ind så transportskader undgåes. Udgiften til returfragten afholder du selv.

Varen returneres til:
4HOUSE
Rosevej 17
9900 Frederikshavn

Når vi har modtaget varen retur bliver den kontrolleret for skader og mangler. Hvis varen er i korrekt stand tilbagebetales hele ordrebeløbet til din konto. Du bedes derfor oplyse din banks navn, reg.nr. og dit kontonr, såfremt du har betalt med kort er det ikke nødvendigt at opgive kontonr.

- Hvorfor har 4HOUSE.DK ikke E-mærket?
Selvom vi støtter den grundlæggende ide bag E-mærket har vi valgt ikke at lade os tilslutte ordningen, da en E-mærket butik ikke må tilbyde forbrugere at vælge betaling via bankoverførsel, og det er der stadig mange af vore kunder der gerne vil have mulighed for. Selvom vi har fravalgt E-mærket lever vi naturligvis fuldt op til al gældende lovgivning på området og 4HOUSE.DK er derfor en webbutik, hvor du trygt kan handle uden at være bekymret for misbrug nogen art!
Men vi er godkendt at PBS, dvs modtagelse af kortbetaling. Dette er også din sikkerhed for, at tingene er i ordren.
Ellers vil vi gerne henvise til vores kunders tilbagemelding, andres kunders tilfredshed er jo egentlig den bedste sikkerhed du kan få Læs her.
 
- Hvorfor beder i om mit telefonnummer?
Det er helt frivilligt om du vil oplyse dit telefonnummer, men vi beder om det af to grunde: Det giver os mulighed for at checke, at leveringsadressen er korrekt, hvis der er tastefejl eller hvis adressen virker mistænkelig (= muligt kortmisbrug). Det giver os desuden mulighed for at komme hurtigt i kontakt med dig, hvis der er uklarheder omkring leveringen af din ordre - det giver en hurtigere og mere præcis levering, altså en bedre købsoplevelse speciel for dig. Vi vil dog som udgangspunkt forsøge at kontakte dig pr. e-mail først. 
 


 


Lagersalg mere
Eternal lysestage
Eternal lysestage
399,00 DKK
 149,00 DKK 
© 4HOUSE - Rosevej 17 - 9900 Frederikshavn - (+45) 22 53 54 52 - info@4house.dk - cvr: 29 49 43 47